Extra bevételforrás állatorvosknak – kisállat-biztosítás kötése a VetAssist-on keresztül
A VetAssist Állatorvosi Szoftver egyik új funkciója lehetőséget biztosít az orvosoknak, rendelőknek arra, hogy szert tegyenek egy stabil kiegészítő jövedelemre. A rendszeren keresztül mostantól kisállat-biztosítást is lehet kötni, ami a dolgozóknak minimális adminisztrációval jár, a jutalékok azonban nagyban segíthetik a napi működést. Ebben a cikkben meg fogjuk nézni, hogyan kezdheti el használni egy rendelő a funkciót, miért hasznos ez számukra, és körülbelül hogyan zajlik egy biztosítás megkötése.
VetAssist Szoftver + Kisállat-biztosítás: mi ez, hogyan kapcsolódik a két dolog egymáshoz?
A VetAssist Állatorvosi Szoftver fejlesztése közben mindig törekszünk a legjobb lehetőségek kiaknázására, ezért is építettünk ki partnerséget az egyik legismertebb szolgáltatóval, a Generali Biztosító Zrt-vel.
Kapcsolatunknak köszönhetően állatorvosi rendszerünkbe bekerülhetett egy olyan funkció, amivel ügyfeleink gyakorlatilag percek alatt elindíthatják a kisállat-biztosítás kötését – az azt igénylő gazdik számára.
A biztosítás díja is a VetAssist-ban kerül kiszámolásra, így csupán végig kell vinni az adminisztrációs felületen egy pár lépéses folyamatot. A megkötött biztosítások után az aktuális rendelő pedig havi jutalékban részesül.
Miért érdemes egy állatorvosnak, rendelőnek használnia ezt a funkciót? Nézzük!
- Havi jutalék: A rendelők minden általuk megkötött biztosítás után havi jutalékban részesülnek, aminek összege függ a szolgáltatás értékétől. Az adminisztrációval egyetlen egyszer, pár percet kell foglalkozni, utána pedig akár évekig is bevételt termel, amit bármire lehet fordítani. A jutalék ráadásul Áfa-mentes!
- Magasabb ellátási árak szabása: Minél többen kötnek kisállat-biztosítást egy rendelő ügyfélköréből, annál könnyebb lehet magasabb ellátási árakat szabni. Ennek oka, hogy a biztosításnak köszönhetően a tulajdonosok könnyebben tudják finanszírozni a drágább kezeléseket is.
- Több költségesebb kezelés végzése: Egy ilyen biztosítás csomagtól függően akár évi 800 000 Ft-ig is támogathatja a gazdikat. Ez azt jelenti, hogy a biztosított állatok esetén számítani lehet arra, hogy a drágább kezeléseket, műtéteket is vállalják a tulajdonosok, mivel nem jelentenek majd olyan súlyos anyagi terhet. Ez tovább növelheti a bevételeket.
- Egyszerű bevezetés: A funkció használatának elkezdése előtt csupán 3-4 egyszerű lépést kell megtenni. Szükséges a VetAssist regisztráció (akár a Táskás Csomagra, ami 0 Ft), az erkölcsi bizonyítvány lekérése, a szerződés megkötése és az online oktatáson való részvétel.
- Gyors adminisztrációs folyamat: A biztosítások kötése nem ró különösebb extra terhet az alkalmazottakra. A VetAssist-ban szereplő adatok (ami betegfelvételkor kerül be) automatikusan kitöltődnek a folyamat közben, a rendszer szintén automatikusan számolja ki a három különböző csomag havi költségét, így gyakorlatilag 2-3 percbe sem telik az adminisztráció. Könnyen megtanulható, egyszerűen átlátható mindenki számára.
- A biztosítás kötését bármelyik alkalmazott végezheti: A biztosítás kötését nem csak állatorvos végezheti, hanem akár az asszisztensek, recepciósok is.
- Más állatorvosi rendszer mellett is használható: Ha egy rendelő a jelenleg használt rendszerét nem szeretné még leváltani, de élne ezzel a lehetőséggel, az is megoldható. Ilyen esetben érdemes a Táskás Csomag-ra regisztrálni, ami 0 Ft-ba kerül, így nem keletkezik extra költség.
Hogyan kezdheti el használni a kisállat-biztosítás funkciót – VetAssist ügyfélként?
Amennyiben valaki regisztrált VetAssist ügyfelünk, úgy csupán három egyszerű lépés választja el a funkció használatától.
- Erkölcsi bizonyítvány lekérése: az erkölcsi bizonyítvány lekérése nélkülözhetetlen a szerződéskötéshez. Ezt a dokumentumot a legkönnyebben online lehet igényelni, Ügyfélkapu+-on keresztül, a teljes folyamatról azonban készítettünk egy részletes bemutatót
- Szerződés megkötése: A funkció használatához alá kell írni egy külön erre a szolgáltatásra vonatkozó szerződést.
- Oktatás: Ezek után a biztosítások kötésére kijelölt kollégának részt kell vennie egy oktatáson, hogy megfelelő ismeretei legyenek a teljes folyamattal kapcsolatban.
Hogyan kezdheti el használni a funkciót – nem VetAssist ügyfélként?
Aki még nem VetAssist ügyfél, annak első lépésben egy gyors regisztrációra lesz szüksége. Ehhez a VetAssist három csomagjából bármelyik választható, ugyanis a 0 Ft-os Táskás Csomagban is elérhető a funkció.
Tehát azok is igénybe vehetik a kisállat-biztosítás megkötéséhez fejlesztett lehetőséget, akik más állatorvosi szoftvert használnak, és nem szeretnének váltani, ugyanis a Táskás Csomag nem teremt semmilyen extra kiadást.
Miután elkészült a VetAssist fiók, az előző pontban is említett lépések következnek:
- Erkölcsi bizonyítvány lekérése
- Szerződés aláírása
- Oktatás elvégzése
Milyen élmény egy biztosítás megkötése?
A biztosítások megkötése egy egészen egyszerű, minimális adminisztrációval járó folyamat, amit szerettünk volna minél gördülékenyebbé tenni:
- Betegfelvétel készítésénél a biztosítási díjakat minden esetben kiszámolja a rendszer – bármiféle erre irányuló utasítás nélkül. Ezt az információt a betegfelvételi űrlapon azonnal látja a kolléga.
- Minden tulajdonosra, állatra vonatkozó adat – ami szerepel a VetAssist-ban – automatikusan megjelenik a kitöltendő űrlapon, így szinte alig kell valamit manuálisan bevinnie a kollégáknak.
- A folyamat gyakorlatilag csak néhány mező bepipálásából és pár gomb megnyomásából áll: nincsenek bonyolultan megfogalmazott részletek, nincs 15-20 percig tartó tortúra. Kényelmes a gazdiknak és a rendelőknek is.
Ha kérdés merült fel Önben ezzel a témával kapcsolatban, vagy szeretné elkezdeni használni az új funkciót, keresse bátran Tompa Béla értékesítési vezetőnket, aki minden részletről tájékoztatni fogja!
Tompa Béla
Telefonszám: +36 20 237 9724
E-mail cím: tompabela@vetassist.hu