Milyen statisztikák érhetők el a VetAssist-ban? Mi mindent tudhat meg rendszerünkből?
Az állatorvosi intézmények működése – gyakorlatias szempontokat figyelembe véve – üzleti alapokon nyugszik, épp úgy, mint bármelyik másik vállalkozás, ami többek között azt is jelenti, hogy bizonyos statisztikai adatok, számok ismeretére nagy szüksége van az üzemeltetőknek. A VetAssist rendszer felépítésekor és fejlesztésekor erre a szempontra különösen odafigyeltünk, így mára rengeteg, hasznos adat érhető el pár kattintással.
Nézzük meg, mi mindent tudhat meg rendelője működéséről a VetAssist statisztikáin keresztül!
Statisztikák a VetAssist-ban: Miről kaphat információt?
Statisztikai adatainkon keresztül figyelheti a rendelő teljesítményét, egyes alkalmazottak eladásait és a webáruház konverzióját is – amennyiben rendelkezik ilyennel. Ez persze ettől sokkal összetettebb, úgyhogy vessünk is egy kicsit közelebbi pillantást a témára!
1. Követheti a betegfelvételek számát és a betegellátás közben termelt bevételt
A VetAssist-ban megadhatja a lekérdezni kívánt időintervallumot, majd megnézheti, abban az időszakban hány darab betegfelvétel történt, illetve ebből összesen mennyi bevétel keletkezett. A táblázatban napi lebontásban szintén látni fogja az adatokat, ráadásul nem csak a betegfelvétel számait, hanem minden más bevételtípust is.
2. Megnézheti, melyik orvos/alkalmazott nevéhez mennyi eladás fűződik
Amennyiben minden alkalmazottnak (orvosoknak, asszisztenseknek, recepciósoknak) van saját felhasználóneve és jelszava – ezt pedig használják is, és nem egymás azonosítójával lépnek be – úgy a VetAssist-ban látszani fog, kinek a nevéhez mennyi bevétel fűződik.
A különböző termékek (pl.:tápok), gyógyszerek és szolgáltatások nem ömlesztve, hanem lebontva jelennek meg a táblázatban – darabszám és érték tekintetében egyaránt.
3. Követheti, milyen termékeket adnak el az ellátások, kezelések alatt
A rendszerben egyszerűen megtekintheti, hogy az állatok ellátása során mely termékeket, gyógyszereket értékesítik leggyakrabban. Arról is információt kaphat, hogy egy-egy ilyen terméket hány kezelés során használtak és ebből mennyi bevétel származott a beállított indőintervallumban.
4. Megnézheti, melyek a legtöbbször megtekintett termékek
Ha webáruház is tartozik rendelőjéhez, egyszerűen ellenőrizheti, mely termékeket tekintették meg a legtöbben, és a megtekintések hány százalékából lett vásárlás egy Ön által kiválasztott időszakban.
5. Figyelheti, mely termékeket rendelték meg legtöbbször
Ez az információ is azok számára lesz kifejezetten hasznos, akik rendelkeznek webáruházzal, tehát vagy a Nagy rendelő csomagot, vagy a Kórház csomagot választották. Ők ugyanis le fogják tudni kérdezni a kívánt évre vonatkozó termékrendelési adatokat, azt, hogy melyik termékeket vásárolták meg leggyakrabban a webshop látogatói.
6. Információt szerezhet a kosárelhagyásokról
Vagyis arról, amikor valaki a kosarába helyez egy terméket, valamiért azonban nem vásárolja meg. A VetAssist-ban megnézheti, hány alkalommal hagyták az adott terméket a kosárban, hány darab termék jutott erre a sorsra, illetve mennyi bevételtől esett így el webáruháza.
7. Figyelheti azokat a termékeket, gyógyszereket, melyek szavatossága hamarosan lejár
Amennyiben egy-egy gyógyszer rendszerbe való feltöltésekor beírta a lejárati dátumot, úgy bármikor, egyetlen kattintással ellenőrizheti, mely termékek szavatossági ideje jár le a közeljövőben. Látni fogja, ez pontosan hány darab terméket érint, mennyi van a termékből raktáron és mi a pontos lejárati dátum. Ez egy igen hasznos funkció, akár van webáruháza, akár nincs. Érdemes minden esetben felvinni a termékek lejárati dátumát!
Persze az említetteken kívül még több más statisztika is elérhető szoftverünkben, mint például a következők:
E-kereskedelmi konverziós arány
Átlagos kosárérték
Kosár elhagyási arány
Webáruházi értékelés
Leggyakrabban választott kézbesítési módok
Leggyakrabban választott fizetési módok
Keresési adatok – webáruház keresőjén belül
Árrés figyelés
Konkurens árak figyelése
Vevői toplista
Termék feliratkozások
Ha Ön már most a VetAssist állatorvosi szoftvert használja, érdemes a rendszer által nyújtott adatokat maximálisan kihasználnia. Ezek nem csupán rendelője működését, hanem értékesítését és marketingjét is hatékonyabbá tehetik.