Váratlan áramszünetek gyakran előfordulnak, különösen a nyári viharok idején – ez pedig az állatorvosi rendelőket is nehéz helyzetbe hozhatja. Egyik ügyfelünk alig egy hete szembesült ezzel a kihívással, amit a VetAssist-nak hála nem is volt olyan nehéz kezelni. Nézzük meg, hogyan használhatja a VetAssist-ot áramkimaradás esetén is és hogyan biztosíthatja a rendelő fennakadás-mentes működését!
Készüljön fel Ön is, hogy ne az utolsó pillanatba kelljen kapkodnia!
Egy váratlan áramszünet akár az egész rendelő működését megbéníthatja. Nem lesz elég fény a kezelésekhez, nem lehet elvégezni különböző laborvizsgálatokat, lehetetlenné válik a röntgenezés és a CT-készítés, leállhatnak az altatógépek, ezen felül pedig megbénulhat a betegfelvételi rendszer, a gyógyszerek nyilvántartása, a fizetés és a számlázás is.
Ez nem csak egy kis kényelmetlenség, hanem attól jóval több. Félbeszakadhatnak sürgős műtétek, lehetetlenné válhatnak fontos, azonnal szükséges vizsgálatok, elveszhetnek bizonyos adatok, miközben a számlázás és a fizetés is teljesen felborulhat.
Előfordulhat, hogy a rendelést meg kell szakítani, ez pedig egyformán zavaró a gazdáknak, az állatoknak és az üzemeltetőknek is.
A VetAssist segítségével sok mindent kezel egy rendelő. A betegfelvételtől kezdve, a felhasznált gyógyszerek felvitelén át egészen a számlázásig rengeteg kisebb-nagyobb feladatban nyújt segítséget, így a kiesése megbéníthatná, de legalábbis súlyosan megnehezíteni a teljes állatorvosi ellátást.
Szerencsére ezt meglehetősen egyszerű elkerülni – még hirtelen jelentkező áramszünet esetén is. Mivel a VetAssist szoftvert nem kell telepíteni, így soha nem lesz konkrétan egyetlen számítógéphez kötve, hanem bármilyen okostelefonról vagy tabletről elérhető marad.
Érdemes tehát a rendelőnek szereznie legalább egy, jó minőségű tabletet, amihez mobilnetet is kapcsolnak, így áramszünet esetén arról is stabilan használható marad a szoftver. Persze az eszközt mindig maximálisan feltöltve kell tárolni, hiszen lemerülve senki nem veszi hasznát. Érdemes lehet egy power bank-ről is gondoskodni, hogy pár órás szünet esetén se kelljen a akkumulátor töltöttségén aggódni!
Ami tehát a VetAssist áramszünet alatti működéséhez szükséges:
Ha a VetAssist szoftvert el lehet érni, akkor az adminisztrációs feladatok megoldásával már nem lehet különösebb probléma, a bankkártyás fizetés azonban más eset. A terminálnak működnie kell, ez pedig csak akkor lehetséges, ha hordozható, akkumulátoros POS terminált igényel fixen telepített, asztali verzió helyett.
+ Tipp: Mobil POS-t itt is igényelhet, kedvezményes áron!
Ha elérhető a VetAssist egy okos eszközről, a terminál pedig akkumulátorról működik, akkor rengeteg nehézség már leküzdöttnek is számít.
Az imént említett megoldások abban segítenek, hogy áram és wifi nélkül is elérhető maradjon a VetAssist állatorvosi szoftver, illetve a bankkártyás fizetés, ez ugyanakkor önmagában még nem biztos, hogy elég a biztonságos működéshez.
Kisebb rendelők számára is hasznos lehet, nagy kórházaknak pedig különösen fontos, hogy a folyamatosan használatban lévő asztali számítógépekhez tartozzon egy szünetmentes tápegység. Ezek az eszközök nem alkalmasak arra, hogy órákon át árammal lássák el a gépeket, de pont elég időt adnak, hogy minden adatot biztonságosan el lehessen menteni, a számítógépeket pedig ki lehessen kapcsolni. (ezzel meg lehet előzni a gépek meghibásodását)
Persze a legbiztosabb megoldás egy olyan generátor beszerzése, ami képes lehet az egész épületet ellátni energiával addig, amíg helyre nem áll a hálózat. Így sem a világításról, sem az ellátáshoz fontos berendezések működéséről nem kell lemondani.
A mobilnettel ellátott tablet, az akkumulátoros POS terminál és a szünetmentes tápegység akkor is hasznos lehet egy rendelő számára, ha a biztonság kedvéért generátort is vásároltak. Ezeknek az eszközöknek a beszerzését mindenképp ajánljuk – nem csak a VetAssist, hanem az egész rendelő működésének érdekében!
+36 30 680 6902
info@vetassist.hu