• Rólunk
  • Csomagajánlatok
    • Táskás Csomag
    • Kis Rendelő Csomag
    • Nagy Rendelő Csomag
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag
vetassist logo
  • Rólunk
  • Csomagajánlatok
  • Időpontfoglalás
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag
  • Rólunk
  • Csomagajánlatok
  • Időpontfoglalás
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag

Első lépések - Alapbeállítások

4
  • PetVetData összeköttetés – orvosok, adminisztrátorok beállításai
  • Oltások beállítása, automatikus értesítések
  • Rendszerhozzáférési jogosultságok beállítása
  • Logók feltöltése – E-mail aláíráshoz, számlákhoz

Betegfelvétel

5
  • Betegfelvétel létrehozása lépésről-lépésre
  • Állatorvosi vény kiállítása
  • Útlevél kiállítása
  • Várótermi behívórendszer használata
  • Keresés a betegfelvételek között
naptár ikon

Időpontfoglaló rendszer

3
  • Időpontfoglalási naptár létrehozása, beállítások
  • Időpont lefoglalása, módosítása
  • Google Naptár összekötés
Állatoros ikon

Kisállat-biztosítás

3
  • Kisállat-biztosítás funkció használatának feltételei
  • Kisállat-biztosítás kötése betegfelvétel nélkül
  • Kisállat-biztosítás kötése betegfelvételből

Raktárkezelés, berendelések

7
  • Hogyan generálódik az aktuális raktárkészlet? Magyarázat.
  • Gyógyszerek, termékek bevételezése – raktárba érkeztetés
  • Árukiadás készítése manuálisan – betegfelvételen, rendelésen kívül
  • Leltár készítése
  • Polcok kezelése
  • Aktuális készletek áttekintése
  • Automata gyártói berendelések beállítása, készítése
kutya ikon

Patikai eladások

2
  • Patikai eladás készítése betegfelvétel nélkül
  • Korábbi patikai eladások áttekintése, statisztikák
Állatoros ikon

Terápiák

1
  • Terápia létrehozása, beállítása

Gyógyszerek, termékek, szolgáltatások

5
  • Új termék, gyógyszer feltöltése, szerkesztése
  • Termékek feltöltése importálással – táblázatból
  • Termékcsomagok összeállítása
  • Termékek csoportos szerkesztése
  • Kiemelt termékek kezelése – kiemelés a webáruház főoldalán

Feladatkezelő rendszer

2
  • Feladatkezelő táblák létrehozása, beállítása
  • Feladatok kiosztása, szerkesztése

Felhasználók

2
  • Gazdik, tulajdonosok adatainak kezelése
  • Orvosok, adminisztrátorok kezelése a rendszerben
View Categories
  • Home
  • Tudásbázis
  • Feladatkezelő rendszer
  • Feladatok kiosztása, szerkesztése

Feladatok kiosztása, szerkesztése

Becsült olvasási idő.: 1 perc.

A feladatkezelő rendszerben a feladatok kiosztása és azok nyomonkövetése nagyon egyszerű. Ebben az útmutatóban ezt nézzük meg lépésről-lépésre.

1. Új feladat létrehozása: #

Kattintson a „FELADATKEZELŐ” menüre, a főoldalon pedig a lenyíló menüből válassza ki azt a táblát, amiben dolgozni szeretne. A tetszőleges oszlopban kattintson a „+ÚJ KÁRTYA” gombra, majd töltse ki igényei szerint a megjelenő ablakot.

Üres mező: Adja meg a feladat nevét.

„LEÍRÁS” mező: Töltse ki a feladat részleterzésével.

„FELTÖLTÖTT FÁJLOK” mező: Kattintson a „FÁJL FELTÖLTÉSE” gombra, ha szeretne képet, dokumentumot csatolni a feladathoz.

„ÚJ KOMMENT” mező: Bármelyik felhasználó, aki szerkesztheti a táblát, fűzhet hozzá kommenteket a feladatokhoz. A @ jel használatávla egy-egy felhazsnálót meg is lehet jelölni.

„STÁTUSZ” mező: Ebben a mezőben kiválaszthatja, melyik oszlopba kerüljön a feladat. Az oszlopok között egyszerű áthúzással is lehet mozgatni a kártyát.

„FELELŐS” mező: Ebben a pontban egy lenyíló menüből választhatja ki azt a felhasználót, akire a feladatot bízza.

„PRIORITÁS” mező: Kiválaszthatja, mennyire sürgős egy adott feladat elvégzése. A különböző prioritási szintek más-más színjelölést kapnak.

„ÚJ RÉSZFELADAT” gomb: Kattintson erre a gombra, ha szeretné a feladatot kisebb részekre bontani. A részfeladatokat egy jelölőnégyzet segítségével lehet készre állítani.

Bármit szeretne elmenteni a feladatkezelőben, elég, ha kikattint a mezőből, kártyából.

2. Feladatok archiválása: #

Az elkészült feladatokat azonnal archiválhatja a kártya megnyitásával, csak kattintson az „ARCHIVÁLÁS” gombra.

Archiválás automatikusan is történhet. Ehhez kattintson a „FELADATKEZELŐI TÁBLÁK” fülre, majd a megfelelő tábéánál a „SZERKESZTÉS” gombra. A „TELJESÍTETT FELADATOK” mezőben állítsa be azt az oszlopot, ami a feladat utolsó állapotát jelöli. Innen a feladatok 30 nap után archiválódni fognak.

Később az archivált feladatokat is megtekintheti, ehhez a megfelelő táblában kattintson az „ARCHIVÁLT FELADATOK” gombra.

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Share This Article :

  • Facebook
  • LinkedIn
Tartalomjegyzék
  • 1. Új feladat létrehozása:
  • 2. Feladatok archiválása:
vetassist logo
Információk:

Kipróbálom

Csomagajánlatok

Tudástár

Adatkezelési Tájékoztató

Kezdő állatorvosoknak

Általános Szerződési Feltételek

Kapcsolat:

+36 20 237 9724
info@vetassist.hu

Kövess minket!

© 2021 Vetassist