• Rólunk
  • Csomagajánlatok
    • Táskás Csomag
    • Kis Rendelő Csomag
    • Nagy Rendelő Csomag
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag
vetassist logo
  • Rólunk
  • Csomagajánlatok
  • Időpontfoglalás
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag
  • Rólunk
  • Csomagajánlatok
  • Időpontfoglalás
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag

Első lépések - Alapbeállítások

4
  • PetVetData összeköttetés – orvosok, adminisztrátorok beállításai
  • Oltások beállítása, automatikus értesítések
  • Rendszerhozzáférési jogosultságok beállítása
  • Logók feltöltése – E-mail aláíráshoz, számlákhoz

Betegfelvétel

5
  • Betegfelvétel létrehozása lépésről-lépésre
  • Állatorvosi vény kiállítása
  • Útlevél kiállítása
  • Várótermi behívórendszer használata
  • Keresés a betegfelvételek között
naptár ikon

Időpontfoglaló rendszer

3
  • Időpontfoglalási naptár létrehozása, beállítások
  • Időpont lefoglalása, módosítása
  • Google Naptár összekötés
Állatoros ikon

Kisállat-biztosítás

3
  • Kisállat-biztosítás funkció használatának feltételei
  • Kisállat-biztosítás kötése betegfelvétel nélkül
  • Kisállat-biztosítás kötése betegfelvételből

Raktárkezelés, berendelések

7
  • Hogyan generálódik az aktuális raktárkészlet? Magyarázat.
  • Gyógyszerek, termékek bevételezése – raktárba érkeztetés
  • Árukiadás készítése manuálisan – betegfelvételen, rendelésen kívül
  • Leltár készítése
  • Polcok kezelése
  • Aktuális készletek áttekintése
  • Automata gyártói berendelések beállítása, készítése
kutya ikon

Patikai eladások

2
  • Patikai eladás készítése betegfelvétel nélkül
  • Korábbi patikai eladások áttekintése, statisztikák
Állatoros ikon

Terápiák

1
  • Terápia létrehozása, beállítása

Gyógyszerek, termékek, szolgáltatások

5
  • Új termék, gyógyszer feltöltése, szerkesztése
  • Termékek feltöltése importálással – táblázatból
  • Termékcsomagok összeállítása
  • Termékek csoportos szerkesztése
  • Kiemelt termékek kezelése – kiemelés a webáruház főoldalán

Feladatkezelő rendszer

2
  • Feladatkezelő táblák létrehozása, beállítása
  • Feladatok kiosztása, szerkesztése

Felhasználók

2
  • Gazdik, tulajdonosok adatainak kezelése
  • Orvosok, adminisztrátorok kezelése a rendszerben
View Categories
  • Home
  • Tudásbázis
  • Raktárkezelés, berendelések
  • Automata gyártói berendelések beállítása, készítése

Automata gyártói berendelések beállítása, készítése

Becsült olvasási idő.: 4 perc.

A VetAssist Állatorvosi Szoftverben lehetőség nyílik arra, hogy a készletek csökkenését figyelve automatikusan létrejöjjön egy dokumentum a berendelendő termékekről. Ezt a listát akár azonnal el is küldheti beszállítójának, nem szükséges személyesen Önnek átnéznie, melyik gyógyszerből lenne szükség a raktár feltöltésére. Ebben a segédletben bemutatjuk, milyen alapbeállításokra van szükség ennek a funkciónak a használatához, illetve hogyan segíti ez a mindennapi munkáját.

1. Automata gyártói berendelés – beállítások – minimum/maximum értékek meghatározása: #

Mit jelent a minumim érték és a maximum érték? #

A gyártói berendelések dokumentuma automatikusan létre tud jönni a rendszerben, ehhez pedig két dologra van feltétlenül szükség:

  1. A bevételezések, árukiadások pontos vezetésére
  2. Minimum és maximum érték beállítására a termékeknél

„MINIMUM ÉRTÉK” jelentése: A minimum érték azt határozza meg, mi az a készletállapot szint, ami alatt a termék a berendelés dokumentumba kerül. Amennyiben egy cikknél 5-öt állít be minimum értéknek, a raktárkészlet 5 alá eseésekor a gyógyszer berendelendő cikknek fog minősülni.

„MAXIMUM ÉRTÉK” jelentése: A maximum érték leegyszerűsítve azt határozza meg, hány darab terméknek kell a rendszer szerint – berendelés után – a raktárban lennie.

A két érték pontos funkcióját a legegyszerűbben egy példa segítségével lehet megmutatni:

„PÉLDA GYÓGYSZER” minimum értékének Ön beállít 5-öt, maximum értékének pedig 15-öt. Ebben az esetben ha 4 db-ra csökken a ragtárkészlet, „PÉLDA GYÓGYSZER” bekerül a berendelési dokumentumba. Mivel 15-öt állított be maximum értéknek, a rendszer erre a készletállapotra egészítené majd ki a mennyiséget, így 11 db „PÉLDA GYÓGYSZER”-t tartalmaz majd a berendelési dokumentum, 11 db-ot rendelne belőle a szoftver. (ezt Ön természetesen felülírhatja.

Minimum érték és maximum érték beállítása: #

Ha a termékeknél szeretné beállítani ezeket az értékeket, először is kattintson a „RAKTÁROZÁS” menüre, majd azon belül a „RAKTÁR KÉSZLET” fülre. Itt egy listában fogja látni az összes terméket.

Kattintson a termék melletti „SZERKESZTÉS” gombra, majd a megnyíló ablakban adja meg a minimum értéket és a maximum értéket, végül kattintson a „MENTÉS” gombra. Ezek után a rendszer figyelni fogja a termék készletállapotát, és minimum érték alá csökkenés esetén berendelendőnek minősíti.

Fontos! Természetesen a rendszer semmilyen rendelést nem indít el jóváhagyás nélkül!

2. Az automatikusan létrejött berendelési dokumentumok megtekintése, módosítása #

Amennyiben szeretné megtekinteni a beállítások alapján elkészült berendelési dokumentumokat, először is kattintson a „BERENDELÉSEK” menüre. Itt egy lista nézetben fog látni az összes elkészült berendelést.

Megtekintéshez és módosításhoz kattintson a „MEGTEKINTÉS” gombra. A megjelenő oldalon látni fogja az összes berendelendő terméket, a beállított „MAXIMUM ÉRTÉK” alapján kalkulált darabszámban. Ezt természetesen módosíthatja – berendelhet a rendszer által meghatározottól többet és kevesebbet is.

3. Automatikusan létrejött berendelés kiküldése a rendszerből: #

Amennyiben szeretné beszállítójának közvetlenül a rendszerből elküldeni a berendelési igényt, a „BESZÁLLÍTÓ” mezőben kattintson a „BESZÁLLÍTÓ VÁLASZTÁSA” gombra, majd a megjelenő ablakban válassza ki partnerét.

Fontos! Beszállítóként csak olyan személy választható ki, aki a „FELHASZNÁLÓK” menün belül a „BESZÁLLÍTÓK” fülön került feltöltésre. 

A beszállító kiválasztása és a termékek ellenőrzése után kattintson a „BERENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA” gombra. Ezek után lehetőség nyíilik új termék felvételére, a termékek frissítésére, illetve a az e-mail személyre szabására. Ha elkészült, kattintson az „EMAIL ELKÜLDÉSE” gombra.

4. Automatikusan létrehozott berendelések letöltése PDF-ben, Excel táblában: #

Amennyiben nem szeretné a rendszerből elküldeni a rendelést beszállítójának, de szeretné letölteni az információkat, először is kattintson a „BERENDELÉSEK” menüre, majd a megfelelő listaelem kártyáján kattintson a „PDF GENERÁLÁS” gombra. A letöltés azonnal elindul.

Szerkeszthető dokumentum letöltéséhez a megfelelő listaelem kártyáján kattintson a „MEGTEKINTÉS” gombra, majd a „BERENDELT TERMÉKEK” szakaszban kattintson az „EXCEL TÁBLA LETÖLTÉSE” gombra. A letöltés azonnal elindul.

5. Manuális gyártói berendelés készítés: #

Amennyiben sajátkezűleg készítene berendelést, először is kattintson a „BERENDELÉSEK” menüre, majd az „ÚJ BERENDELÉS” fülre.

„RAKTÁR” mező: Amennyiben több raktárral is dolgozik, válassza ki azt, amelyikben dolgozni kíván.

„BESZÁLLÍTÓ” mező: Ebben a mezőben választhatja ki azt a beszállítót, akinek a berendelést el kívánja küldeni.

„GYÁRTÓ” mező: Megadhatja a termék gyártóját.

„MEGJEGYZÉS” mező: Bármilyen kiegészítő információt megadhat. (Nem kötelező)

Amennyiben elkészült, kattintson az „ÚJ BERENDELÉS KÉSZÍTÉSE” gombra. Ezek után a berendelés alapvető dokumentuma elkészül, de kizárólag az adminisztrációs felületen látható.

Ha termékeket szeretne a berendeléshez csatolni, kattintson a „BERENDELÉSEK” menüre, majd az új berendelésnél kattintson a „MEGTEKINTÉS” gombra. A „BERENDELT TERMÉKEK” szakaszban kattintson az „ÚJ TERMÉK FELVITELE” gombra, majd a megjelenő ablakban adja meg a terméket, illetve a berendelendő mennyiséget. Ha elkészült, kattintson a „TERMÉK HOZZÁADÁSA” gombra.

A beszállító kiválasztása és a termékek ellenőrzése után kattintson a „BERENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA” gombra. Ezek után lehetőség nyíilik új termék felvételére, a termékek frissítésére, illetve a az e-mail személyre szabására. Ha elkészült, kattintson az „EMAIL ELKÜLDÉSE” gombra.

 

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Share This Article :

  • Facebook
  • LinkedIn
Tartalomjegyzék
  • 1. Automata gyártói berendelés - beállítások - minimum/maximum értékek meghatározása:
    • Mit jelent a minumim érték és a maximum érték?
    • Minimum érték és maximum érték beállítása:
  • 2. Az automatikusan létrejött berendelési dokumentumok megtekintése, módosítása
  • 3. Automatikusan létrejött berendelés kiküldése a rendszerből:
  • 4. Automatikusan létrehozott berendelések letöltése PDF-ben, Excel táblában:
  • 5. Manuális gyártói berendelés készítés:
vetassist logo
Információk:

Kipróbálom

Csomagajánlatok

Tudástár

Adatkezelési Tájékoztató

Kezdő állatorvosoknak

Általános Szerződési Feltételek

Kapcsolat:

+36 20 237 9724
info@vetassist.hu

Kövess minket!

© 2021 Vetassist