A VetAssist saját feladatkezelő rendszere segíthet a napi feladatok ellátásának optimalizálásában, a teendők észben tartásában, a feladatkiosztásban, illetve az utánkövetésben. Ebben az útmutatóban megnézzük, hogyan hozhat létre új táblákat, illetve hogyan szabhatja azokat saját igényeire.
1. Új feladatkezelő tábla létrehozása: #
Ha szeretne létrehozni egy feladatkezelő táblát, először is kattintson a „FELADATKEZELŐ” menüre, majd lépjen a „FELADATKEZELŐI TÁBLÁK” fülre. Itt kattintson a „+” jelre.
„NÉV” mező: Adja meg a tábla nevét. A név bármi lehet.
„TELJESÍTETT FELADATOK” mező: Ebben a fázisban itt nem fog tudni miből választani. Ide később érdemes visszatérnie, amikor már létrehozta a különböző oszlopokat. Itt megadhat majd egy olyan oszlopot, amibe ha átkerül egy feladat, az 30 nap után archiválásra kerül.
„LÁTHATÓSÁG” mező: Itt azt határozhatja meg, mely felhasználók férhetnek hozzá a táblázathoz. Három lehetősége van: „SENKI”, „MINDENKI”, „CSAK A KIVÁLASZTOTT FELHASZNÁLÓK”. A „SENKI” opció választása esetén a táblázatot csak a létrehozó személy látja majd. A „CSAK A KIVÁLASZTOTT FELHASZNÁLÓK” opció választása esetén mentést követően kiválaszthatja majt azokat a felhasználókat, akik hozzáférést kapnak.
A beállítások mentése után a tábla elkészül, de még létre kell hozni az oszlopokat.
2. Feladatkezelő tábla személyre szabása, beállításai: #
A korábban létrehozott feladatkezelő táblákat a „FELADATKEZELŐ” menün belül, a kezdőoldalon találja. Itt egy lenyíló menüből választhatja ki azt, amelyiket éppen szerkeszteni kívánja, vagy amelyikbe dolgozna.
Válassza ki a megfelelő táblát.
A tábla oszlopokból fog állni, a feladatok pedig azokon belül, kártya formában jelennek majd meg. Ezeknek az oszlopoknak a célja az átlátható rendszerezés, ezért érdemes lehet valamilyen logikus felépítést kitalálni, például ehhez hasonlót: ÚJ FELADAT, FOLYAMATBAN, MEGBESZÉLÉST IGÉNYEL, KÉSZ. Természetes bármilyen, Önnek ideális rendszert kitalálhat. Új oszlop létrehozásához kattintson a „+ÚJ OSZLOP” gombra.
