• Rólunk
  • Csomagajánlatok
    • Táskás Csomag
    • Kis Rendelő Csomag
    • Nagy Rendelő Csomag
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag
vetassist logo
  • Rólunk
  • Csomagajánlatok
  • Időpontfoglalás
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag
  • Rólunk
  • Csomagajánlatok
  • Időpontfoglalás
  • Kapcsolat
  • Ingyenes Csomag

Első lépések - Alapbeállítások

4
  • PetVetData összeköttetés – orvosok, adminisztrátorok beállításai
  • Oltások beállítása, automatikus értesítések
  • Rendszerhozzáférési jogosultságok beállítása
  • Logók feltöltése – E-mail aláíráshoz, számlákhoz

Betegfelvétel

5
  • Betegfelvétel létrehozása lépésről-lépésre
  • Állatorvosi vény kiállítása
  • Útlevél kiállítása
  • Várótermi behívórendszer használata
  • Keresés a betegfelvételek között
naptár ikon

Időpontfoglaló rendszer

3
  • Időpontfoglalási naptár létrehozása, beállítások
  • Időpont lefoglalása, módosítása
  • Google Naptár összekötés
Állatoros ikon

Kisállat-biztosítás

3
  • Kisállat-biztosítás funkció használatának feltételei
  • Kisállat-biztosítás kötése betegfelvétel nélkül
  • Kisállat-biztosítás kötése betegfelvételből

Raktárkezelés, berendelések

7
  • Hogyan generálódik az aktuális raktárkészlet? Magyarázat.
  • Gyógyszerek, termékek bevételezése – raktárba érkeztetés
  • Árukiadás készítése manuálisan – betegfelvételen, rendelésen kívül
  • Leltár készítése
  • Polcok kezelése
  • Aktuális készletek áttekintése
  • Automata gyártói berendelések beállítása, készítése
kutya ikon

Patikai eladások

2
  • Patikai eladás készítése betegfelvétel nélkül
  • Korábbi patikai eladások áttekintése, statisztikák
Állatoros ikon

Terápiák

1
  • Terápia létrehozása, beállítása

Gyógyszerek, termékek, szolgáltatások

5
  • Új termék, gyógyszer feltöltése, szerkesztése
  • Termékek feltöltése importálással – táblázatból
  • Termékcsomagok összeállítása
  • Termékek csoportos szerkesztése
  • Kiemelt termékek kezelése – kiemelés a webáruház főoldalán

Feladatkezelő rendszer

2
  • Feladatkezelő táblák létrehozása, beállítása
  • Feladatok kiosztása, szerkesztése

Felhasználók

2
  • Gazdik, tulajdonosok adatainak kezelése
  • Orvosok, adminisztrátorok kezelése a rendszerben
View Categories
  • Home
  • Tudásbázis
  • Raktárkezelés, berendelések
  • Gyógyszerek, termékek bevételezése – raktárba érkeztetés

Gyógyszerek, termékek bevételezése – raktárba érkeztetés

Becsült olvasási idő.: 3 perc.

Egy állatorvosi rendelőbe gyakran napi szinten érkezik áru – gyógyszerek, eszközök, vitaminok, tápok. Ezeket Önnek fel kell töltenie a rendszerbe ahhoz, hogy a raktárkészlet pontos maradhasson. Ezt a feltöltést, ikatatást a rendszeren belül „BEVÉTELEZÉS”-nek nevezzük. Ebben az útmutatóban be fogjuk mutatni, hogyan bevételezheti az érkező termékeket, milyen lehetőségei vannak, illetve hogyan tekintheti át a korábbi bevételezéseket.

1. Új bevételezés készítése – első lépések #

Ha az éppen megérkezett árukat szeretné fevinni a rendszerbe, először is kattintson a „RAKTÁROZÁS” menüre, majd a „BEVÉTELEZÉSEK” fülre, azon belül pedig az „ÚJ BEVÉTELEZÉS” gombra. A megjelenő űrlapon töltse ki az Ön számára fontos adatokat.

„RAKTÁR VÁLASZTÁS” mező: Ez a pont akkor lesz fontos az Ön számára, ha több raktárral is dolgozik egyszerre. Ilyen esetben kiválaszthatja, melyik készletbe töltené fel az érkező termékeket.

„BESZÁLLÍTÓ” mező: Ebben a mezőben megadhatja a gyógyszer beszállítóját. Azok közül választhat, akik a „FELHASZNÁLÓK” menün belül a „BESZÁLLÍTÓK” fülön szerepelnek. A mező kitöltése nem kötelező.

„SZÁLLÍTÓLEVÉL SZÁMA”, „SZÁLLÍTÓLEVÉL QR-KÓDJA” és „SZÁLLÍTÓLEVÉL” mezők: Ezen mezőkben adhatja meg a szállítólevél adatait, vagy akár a teljes dokumentumot, amennyiben szükségesnek tartja. A mező kitöltése nem kötelező.

Amikor elkészült, kattintson az „ÚJ BEVÉTELEZÉS LÉTREHOZÁSA” gombra, hogy megjelenjenek a termékek feltöltésére szolgáló mezők.

2. Termékek hozzáadása a bevételezéshez: #

Amikor megadta a bevételezés alapvető adatait, meg fog jelenni a termékek feltöltésére szolgáló mező, amiben a termékekhez kapcsolódóan több adatot is megadhat – igény szerint.

„TERMÉK” mező: Kezdje el beírni a bevételezni kívánt termék nevét. A megjelenő opciók közül válassza ki az ideálisat.

„MENNYISÉG” mező: Adja meg a bevételezni kívánt mennyiséget.

„NETTÓ EGYSÉGÁR” mező: Adja meg az egy termékre vonatkozó nettó egységárat.

Gyártási adatokra vonatkozó mezők: Megadhatja a gyártás dátumát, a gyártási számot, illetve a lejárás dátumát is. Egyik mezőt sem kötelező kitölteni.

„POLC” mező: Amennyiben használja a polc szerinti rendszerezés funkcióját, itt megadhatja, melyik fizikai polcra helyezi majd a terméket. A mező kitöltése nem kötelező.

Egy-egy termék felvitele után kattintson a „HOZZÁADÁS” gombra, majd amikor elkészült, válassza a „TERMÉKEK” mező feletti „MENTÉS” gombot, majd a „JÓVÁHAGYÁS” gombot. Ezek után a bevételezés elkészül.

3. Korábbi bevételezések áttekintése: #

Ha a korábbi bevételezésekre kíváncsi, kattintson a „RAKTÁROZÁS” menüre, majd azon belül a „BEVÉTELEZÉSEK” fülre. Itt azonnal, lista nézetben fogja látni a korábbi bevételezéseket, amiket innen szerkeszthet is.

4. Elkészült bevételezés módosítása, helyesbítése: #

Amennyiben egy elkészült bevételezésnél valamilyen hiba történt, vagy más okból szeretné módosítani azt, kattintson a „RAKTÁROZÁS” menüre, majd azon belül a „BEVÉTELEZÉSEK” fülre. Itt lista nézetben látja a korábbi betegfelvételek kártyáit, a kártyákon pedig kattintson a „HELYESBÍTÉS” gombra. A megjelenő űrlap körülbelül így fog kinézni (Az eredeti bevételezésnél megadott adatoktól függően ez változhat):

Az eredeti bevételezéskor felvitt termék esetében a mennyiség módosítható. Ha például Ön eredetileg 20 db terméket vitt fel, de valólyában 22-t kellett volna, akkor az megadhatja a „VÁLTOZTATOTT MENNYISÉG” mezőben.

Ezen túl új termékeket is hozzáadhat a bevételezéshez.

Amikor elkészült, kattintson a „HELYESBÍTÉS” gombra.

5. Korábbi bevételezés törlése, sztornózása: #

Amennyiben valamilyen okból ki szeretne törölni egy bevételezést, kattintson a „RAKTÁROZÁS” menüre, majd azon belül a „BEVÉTELEZÉSEK” fülre. Itt lista nézetben látja a korábbi betegfelvételek kártyáit, a kártyákon pedig kattintson a „SZTORNÓ” gombra.

A rendszer fel fogja tenni a kérdést, hogy valóban végre szeretné-e hajtani a műveletet. Amennyiben végrehajtja, a bevételezés nem tűnik el a listából, de a „TÍPUS” mezőben a „BEVÉTELEZÉS (TÖTÖLVE)” felirat jelenik majd meg, a termékek pedig kikerülnek a raktárkészletből.

 

 

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Share This Article :

  • Facebook
  • LinkedIn
Tartalomjegyzék
  • 1. Új bevételezés készítése - első lépések
  • 2. Termékek hozzáadása a bevételezéshez:
  • 3. Korábbi bevételezések áttekintése:
  • 4. Elkészült bevételezés módosítása, helyesbítése:
  • 5. Korábbi bevételezés törlése, sztornózása:
vetassist logo
Információk:

Kipróbálom

Csomagajánlatok

Tudástár

Adatkezelési Tájékoztató

Kezdő állatorvosoknak

Általános Szerződési Feltételek

Kapcsolat:

+36 20 237 9724
info@vetassist.hu

Kövess minket!

© 2021 Vetassist