A VetAssist rendszerben lehetőség nyílik kisállat-biztosítás kötésének kezdeményezésére. Ez egy nagyon hasznos kiegészítő szolgáltatás a gazdik számára, miközben a megkötött biztosításokból származó jutalék extra bevételt jelent az állatorvosi rendelőknek. A funkció használatához a következő megelőző lépéseket szükséges elvégeznie.
Erkölcsi bizonyítvány igénylése: #
Erkölcsi bizonyítvány igénylésére az Ügyfélkapu+ rendszeren keresztül van lehetősége, az induláshoz kattintson a következő linkre: https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=67579a9f-23f6-4a02-8d2e-e652c2ce1424

A megnyíló oldalon kattintson az „ÜGYINTÉZÉS INDÍTÁSA” gombra, ezt követően DÁP mobilalkalmazással vagy Ügyfélkapu+ azonosítóval jelentkezhet be az igénylési felületre.
Ezt követően egyszerű űrlapok kitöltésére kerül sor, ami csupán néhány kattintásba kerül, majd az igénylés véglegesítése után postai úton érkezik majd meg a szükséges dokumentum. Ha erről a folyamatról szeretne egy részletes, képernyőképet is tartalmazó útmutatót olvasni, tekintse meg a témának szentelt bejegyzésünket:
Erkölcsi bizonyítvány igénylése – lépésről-lépésre útmutató
Szerződés megkötése: #
A funkció használatához alá kell írni egy külön erre a szolgáltatásra vonatkozó szerződést. A szerződést Tompa Béla értékesítési vezetőnk küldi majd el Önnek, vegye fel vele a kapcsolatot, amennyiben úgy döntött, használni kívánja a funkciót.
Telefonszám: +36 20 237 9724
E-mail cím: tompabela@vetassist.hu
Oktatás elvégzése: #
A szerződés megkötését követően részt kell vennie egy oktatáson, aminek keretében részletesen bemutatásra kerül a funkció használata, a biztosítás kötésének lépései. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy minden nap magabiztosan, gördülékenyen végezhesse munkáját.
Ez a három lépés szükséges ahhoz, hogy ajánlhassa ügyfeleinek a kisállat-biztosítást.