Kisállat-biztosítás kötésére lehetőség nyílik közvetlenül a betegfelvételi űrlapról is, így könnyedén hétköznapi munkájába iktathatja a szolgáltatás ajánlását – anélkül, hogy bármilyen extra feladatot el kellene végeznie. Ebben az útmutatóban megnézzük ennek a folyamatnak a lépéseit, illetve pár fontos információval is szolgálunk a funkció működésével kapcsolatban.
Fontos: A képernyőfotók egy tesztet jelenítenek meg, nem minősülnek ajánlatnak, az árak pedig csupán reprezentatív célt szolgálnak.
1. A kisállat-biztosítási csomagok megjelenése a betegfelvételi űrlapon: #
Betegfelvétel létrehozásra a „BETEGFELVÉTEL” menün belül, a „+” jelre kattintást követően van lehetőség. Amennyiben a regisztrált állat kutya vagy macska, bizonyos feltételek teljesülése esetén betegfelvételi űrlap „BIZTOSÍTÁS” szakaszában (közvetlenül a „TERÁPIÁK” szakasz alatt) meg fog jelenni három biztosítási csomag, a következő képhez hasonló módon:

Fontos, hogy ezek a csomagok nem fognak megjelenni minden esetben. Nem jelenik meg, de az okról tájékoztató üzenetet kap, ha:
- A felvitt állat nem kutya vagy macska
- Az állat nem rendelkezik chippel
- Az állat életkora nem megfelelő
2. Kisállat-biztosítás kötése: #
Amennyiben a gazdit érdekli a kisállat-biztosítás valamely csomagja, kattintson a „BIZTOSÍTÁST KÖTÖK” gombra.
A megjelenő űrlapon először a kisállatra és a biztosításra vonatkoz adatokhoz tartozó mezők jelennek meg. A mezők egy része automatikusan kitöltődik a VetAssist-ban szereplő információk alapján, Önnek csak az esetleg üresen maradókat kell pótolnia.
A „FAJTA” mezőben választhatja az állat pontos fajtáját, de abban az esetben, ha ezt nem lehet teljes bizonyossággal meghatározni, keresse ki a felsorolásból a „KEVERÉK” típust a megfelelő testsúllyal.
Miután minden mezőt kitöltött, kattintson a „DÍJSZÁMÍTÁS” gombra.
Ezek után meg fognak jelenni a csomagok – itt már a pontos összegekkel, kiválasztási lehetőséggel.

Kattintson a tulajdonos által választott csomag kártyáján a „KIVÁLASZTÁS” gombra.
Ezek után meg fog jelenni két kiegészítő opció, az „ELHULLÁS BIZTOSÍTÁS” és a „FELELŐSSÉG BIZTOSÍTÁS”. Pipálja be, ha valamelyikre igényt tart a gazdi.

Lejjebb görgetve a gazdi, tulajdonos adatait szükséges majd megadni. A mezők többsége automatikusan kitöltődik a VetAssist-ban szereplő információkkal.
Ha a gazdi otthon szeretné befejezni a biztosítás megkötését, akkor ezen a pontos kattintson a „AZ ÜGYFÉL OTTHON FEJEZI BE A KÖTÉST” gombot.
Amennyiben már a rendelőben elindítaná a folyamatot, pipálja be a „TERMÉKFELTÉTELEK” és a „NYILATKOZAT” mezőkben található jelölőnégyzeteket. Fontos, hogy az összes mezőt be kell jelölni!
Ezek után kattintson a „BEKÜLDÉS” gombra. Ezzel a biztosítás megkötésére vonatkozó igényt a rendszer továbbítja a biztosító felé.
A beküldött, aktív biztosításokat a „BIZTOSÍTÁS” menün belül találja.